توصیه‌های یک فعال محیط زیست برای سفر

حسین عبیری گلپایگانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار محیط زیست ایسنا، گفت: شهروندانی که قصد سفر در ایام نوروز را دارند، بهتر آنست که محل سفر خود را شناسایی کرده و آگاهی دقیقی نسبت به وضعیت آن به دست آورند و تا حد ممکن از وسایل حمل و نقل همگانی برای سفر استفاده کنند.
 
وی اظهار کرد:‌ در صورتی که شهروندان از خودروی شخصی برای سفر استفاده می‌کنند و چند خانواده در کنار هم و با یکدیگر سفر می‌کنند بهتر آن است که ظرفیت خودروهایشان تکمیل باشد.
 
این فعال حوزه محیط زیست در ادامه افزود: شهروندانی که از یک استان و محل قبلا بازدید کرده‌اند در ایام نوروز که ترافیک جمعیتی بیشتر است از رفتن به آن مکان‌ها خودداری کنند.
 
عبیری گلپایگانی با تاکید بر اینکه از شهروندان درخواست می‌کنیم وسایل تخریب‌کننده محیط زیست از جمله ظروف یکبار مصرف طی سفر با خود برندارند، گفت: بهتر است شهروندان از بردن تفنگ بادی و ساچمه‌ای نیز خودداری کنند.
 
وی در ادامه به مسافرانی که چادر خواب هستند توصیه‌هایی بهداشتی کرد و گفت: این افراد برای چادر زدن از جاهایی استفاده کنند که به سرویس‌ بهداشتی نزدیک‌تر باشد تا در این زمینه برای خود و محیط زیست که یک چرخه به‌هم‌پیوسته و مرتبط است، مشکلی ایجاد نکنند.
 
این فعال محیط زیست اظهار کرد:‌ برخی از شهروندان مواد شوینده‌ای در سفر با خود می‌برند و وقتی به یک رودخانه و دریاچه می‌رسند برای شستن ظروف و ... از آن استفاده می‌کنند در حالی که این افراد باید از مواد شوینده و استاندارد و دوستدار محیط زیست استفاده کنند.
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستتوصیه‌های یک فعال محیط زیست برای سفر


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

4391

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

472

میهمان آنلاین

24505509

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA