انفجار در یک منزل مسکونی در جوادیه/کشف ۳۰ نارنجک دست‌ساز

جلال ملکی (سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: ساعت ۵۰:  ۲۳ دقیقه شب گذشته انفجار در یک منزل مسکونی در محله جوادیه‌ (۱۰متری اول) به آتش‌نشانی اطلاع‌رسانی شد و در آن زمان دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه یک منزل مسکونی ۵۰ متری بود که همزمان با رسیدن عوامل آتش‌نشانی دو آقای ۱۵ و ۳۰ ساله از این منزل سراسیمه به بیرون دویدند و فریاد زنان تقاضای کمک کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان این مطلب که این دو فرد دچار سوختگی شده‌ بودند؛ اظهار داشت: این دو برادر با یکدیگر در این خانه کارگاه خیاطی داشتند و کار می‌کردند. در بررسی‌هایی که انجام شد در یک کمد ۳۰ نارنجک دست‌ساز که هر کدام ۷۰۰ الی ۸۰۰ گرم وزن داشتند و همچنین ۴۰ نارنجک کوچک نگهداری شده بود.

ملکی ادامه داد: این انفجار زمانی صورت گرفت که این دو برادر در گوشه دیگری از این کارگاه مشغول ساخت نارنجک بودند، این درحالی است که اگر کمد حاوی نارنجک‌های دست‌ساز دچار انفجار می‌شد؛ چند خانه تخریب می‌شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه  فقط دو نفر آسیب دیدند و دچار سوختگی شدند؛ گفت: این عملیات ساعت ۲: ۵۴ دقیقه نیمه‌شب به پایان رسید.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در پایان توصیه کرد: شهروندان در صورتی که مطلع شوند؛ کسانی در این روز‌ها اقدام به ساخت مواد محترقه می‌کنند، حتما به عوامل انتظامی خبر دهند.


 



اخباراخبار hseجان باختن آتش نشان یزدی در حادثه آتش سوزی


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

1011

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

5

میهمان آنلاین

24495022

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA