مهار آتش سوزی مهیب 300 سیلندر گاز در قنات کوثر

به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه های 57، 103 و 17 را ساعت 19:15 شب گذشته به خیابان قنات کوثر، خیابان شهید حسینی اعزام کرد. 
 
مرتضی بهروز معاون منطقه سه عملیات که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، در این باره گفت: در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه به مساحت 50 مترمربع، محلی که برای شارژ سیلندرهای گاز از آن استفاده می شد دچار انفجار و آتش سوزی شده بود و آتش به یک دستگاه خودرو سواری ون و یک دستگاه موتورسیکلت که در جلوی این ساختمان قرار داشت سرایت کرده بود. 
 
وی ادامه داد: آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول برای ایمن سازی محل حادثه جریان برق و گاز ساختمان را قطع کرده و با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله های آبدهی آتش سوزی را که در حال گسترش و سرایت به سیلندرهای گاز داخل ساختمان بود را مهار و کاملاً خاموش کردند. 
 
این معاون منطقه با اعلام اینکه وجود سیلندرهای گاز در محل حادثه احتمال بروز حوادث دیگر را به همراه داشت، تصریح کرد: همزمان گروه دوم آتش نشانان با بکارگیری دستگاه های تنفسی وارد ساختمان شدند و حدود 300 سیلندر گاز را از محل حادثه خارج کرده و به محل امن انتقال دادند. 
 
بهروز با اشاره به اینکه براثر انفجار در محل حادثه و پرتاب تکه های آهن به خیابان چندین دستگاه خودرو سواری آسیب دیده بودند، خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی سه نفر مرد 25، 30 و 37 ساله را که دچار سوختگی شده بودند، برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند. 
 
گفتنی است؛ آتش نشانان پس از ایمن سازی و تحویل محل حادثه به مالک ساختمان به مأموریت خود پایان دادند.


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستمهار آتش سوزی مهیب 300 سیلندر گاز در قنات کوثر


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8095

تعداد اعضا

5267

بازدید امروز

5163

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

1

میهمان آنلاین

24481437

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA