سقوط داربست ساختمان در خیابان جهان آرا + عکس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران در ساعت 13:18 دقیقه ظهر دیروز با دریافت خبر وقوع این حادثه از طرف شهروندان، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 108 و گروه امداد ونجات 18 این سازمان را روانه كرد. 
 
به گفته رئیس ایستگاه 108، حادثه درمقابل ساختمانی 5 طبقه 10 واحدی اتفاق افتاد.
 
 
محمد پناهی در مورد جزئیات این حادثه اضافه کرد: برای نماسازی فضای خارجی این ساختمان، تعدادی داربست‌ فلزی نصب شده بود که به دلیل وزش ناگهانی باد و جدا شدن اتصالات نگهدارنده، بخشی از داربست ها از ساختمان جدا و دروضعیت ناپایدار و به حالت معلق بر روی پیاده رو و خیابان قرار گرفت به طوری که هرلحظه احتمال فرو ریختن آن وجود داشت. 
 
 
وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان به محض حضور در محل برای پیشگیری از هر گونه حادثه ای با بستن خیابان جهان آرا از عبور و مرور عابرین و خودروها جلوگیری کردند.
 
رئیس ایستگاه آتش نشانی ادامه داد: نیروهای عملیات سپس داربست های فلزی رابه وسیله جرثقیل دستی(دستگاه تیفور) ونیز طناب از طریق طبقه سوم و پشت بام مهار و پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، تذكرات ایمنی لازم را به پیمانكار ساختمان ارائه کردند.
 
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستسقوط داربست ساختمان در خیابان جهان آرا + عکس


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

4801

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

204

میهمان آنلاین

24505919

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA