آتش سوزی در واحد نمک زدایی شماره 2شرکت نفت و گاز کارون اهواز

واحد نمک زدایی شماره 2 اهواز از واحدهای عملیاتی شرکت نفت و گاز کارون، چهارشنبه بر اثر جوشکاری در خط لوله پروژه توسعه این واحد دچار آتش سوزی شد.
 
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت مناطق نفتخیز جنوب، این آتش سوزی ساعت 11:05 دقیقه امروز در زمان جوشکاری خط لوله پروژه توسعه واحد نمک زدایی شماره 2 اهواز و در اثر برخورد جرقه جوش با کانال هدایت آب و نفت به حوضچه بازیافت صورت گرفت. این آتش سوزی خسارات مالی و جانی به دنبال نداشت و به سرعت توسط ماموران عملیاتی مستقر در محل از توسعه آتش سوزی جلوگیری و پس از 25 دقیقه آتش مهار شد. بنا به اعلام روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، چنین حادثه هایی در این پروژه ها غیرمنتظره نیست و به همین دلیل ماموران عملیاتی در هر زمان پیش بینی مقابله با چنین شرایطی را داشته و همیشه آمادگی لازم را دارند. واحد نمک زدایی شماره دو شرکت کارون توان انتقال پساب تولیدی روزانه ٣٠ هزار بشکه را داراست. شرکت نفت و گاز کارون در 30 کیلومتری اهواز، کار جمع آوری و فرآورش نفت خام تولید شده از مخازن نفت آسماری و بنگستان اهواز و آب تیمور را به عهده دارد.
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستآتش سوزی در واحد نمک زدایی شماره 2شرکت نفت و گاز کارون اهواز


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

2686

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

236

میهمان آنلاین

24503804

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA