آتش سوزی در پاساژ کامپیوتر/تشریح جزئیات حادثه

سیدجلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات این حادثه شبانگاهی گفت: ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته حادثه حریق در یک مجتمع تجاری کامپیوتر واقع در خیابان ولیعصر نرسیده به تقاطع طالقانی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان پنج ایستگاه را به همراه گروه نجات نردبان، بالابر و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام کرد.
 
وی افزود: محل حادثه یک مجتمع تجاری چهار طبقه بود که سه طبقه از آن زیرزمین و یک طبقه از آن هم روی سطح قرار داشت و حریق در زیرزمین این ساختمان رخ داده بود.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش نشانان در همان دقایق اولیه هشت تن را ازمیان شعله‌های دود و آتش نجات دادند، گفت: تمامی مغازه‌های مجتمع تجاری مربوط به فروش کامپیوتر، لپ تاب، موبایل و قطعات تجهیزات مربوط به آن بود و شعله‌های آتش تمامی فضای زیرزمین را در بر گرفته و در حال سرایت به طبقات فوقانی بود.
 
ملکی با اشاره به عملیات آتش‌نشانان برای اطفای حریق خاطرنشان کرد: عوامل آتش نشانی با استفاده از تجهیزات مخصوص به زیرزمین رفته و مدتی بعد موفق به مهار و اطفای کامل حریق شدند.
 
وی گفت: در جریان این عملیات نگهبان پاساژ و دو آتش نشان به دلیل شدت دود دچار دودگرفتگی شده و یکی دیگر از آتش نشانان نیز از ناحیه دست دچار مجروحیت شد.
 
ملکی با بیان اینکه عملیات لکه گیری و تخلیه کامل دود تا صبح ادامه داشت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ارزیابی کارشناسان برای ارزیابی علت حادثه آغاز شده اما خسارات ناشی از این حادثه بنا بر گفته مغازه داران بالا بوده است.
 

 



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseاخبار hseآتش سوزی در پاساژ کامپیوتر/تشریح جزئیات حادثه


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8095

تعداد اعضا

335

بازدید امروز

6132

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

2

میهمان آنلاین

24482637

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA