برخورد با استفاده‌کنندگان از فاضلاب شهری برای آبیاری مزارع

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در گفت‌وگو با فارس خبر داد: برخورد با استفاده‌کنندگان از فاضلاب شهری برای آبیاری مزارع/ شناسایی موارد متعدد در سال جاری
 
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از شناسایی موارد متعدد آبیاری زمین‌های زراعی با فاضلاب شهری در سال جاری خبر داد و گفت: با چنین مسئله‌ای شدیداً برخورد کرده و به‌وسیله مسیرهای قانونی مانع از آن می‌شویم.
 
خبرگزاری فارس: برخورد با استفاده‌کنندگان از فاضلاب شهری برای آبیاری مزارع/ شناسایی موارد متعدد در سال جاری
 
خسرو صادق‌نیت در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، اظهار داشت: مزارعی که در بازرسی‌های ما مشخص شود که با فاضلاب شهری آبیاری شده یا مردم در این خصوص به ما اطلاع دهند، شدیداً برخورد می‌کنیم و از طریق مسیرهای قانونی مانع از انجام آن می‌شویم.
 
وی افزود: فاضلاب شهری اگر تصفیه و خطرات آلودگی آن نیز گرفته شود تحت شرایطی برای آبیاری برخی زمین‌های کشاورزی و مزارع استفاده می‌شود، ولی برای استفاده از فاضلاب خام و تصفیه نشده، جهت استفاده آبیاری برای مزارع به ویژه مزارعی که مواد خوراکی از آن برداشت می‌شوند، مجوزی نبوده و با آن برخورد می‌کنیم.
 
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: وزارت بهداشت در صورت شناسایی چنین مسائلی برخورد جدی کرده و با موارد متعددی در سال‌جاری نیز برخورد شده است.


اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseاخبار hseبرخورد با استفاده‌کنندگان از فاضلاب شهری برای آبیاری مزارع


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

2706

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

242

میهمان آنلاین

24503824

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA