برگزاری مانور آتش سوزی در برج میلاد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، با توجه به لزوم آمادگی و هماهنگی نیروهای امدادی برای امدادرسانی به شهروندان در زمان وقوع حوادث، با هماهنگی های انجام شده به مدت سه روز مانور مشترک مهار آتش سوزی و امداد و نجات با حضور آتش نشانان منطقه دو عملیات، امداد گران اورژانس، آتش نشانان داوطلب و گروه دوام منطقه درمحل برج میلاد برگزار شد.

 


علی امینی مدیر منطقه دو عملیات آتش نشانی تهران دراین باره گفت: این مانور با هماهنگی های قبلی در سالن همایش برج میلاد که درآن تعداد زیادی دفتر اداری قراردارد، انجام شد.
 

 

وی با اشاره به ایجاد آتش سوزی نمایشی در طبقه سوم یکی از ساختمانها، این مانور شروع شد، افزود: با توجه به انتشار دود در ساختمان، تعدادی از شهروندان داخل راهرو و پشت بام محبوس شده بودند که آتش نشانان به دو گروه تقسیم شدند، یک گروه خود را به کانون آتش سوزی رساندند و با استفاده از لوله های آبدهی، آتش سوزی را مهار و خاموش کردند.
 

 

وی افزود: گروه دیگر از آتش نشانان همزمان با گروه اول با استفاده از تجهیزات نجات از قسمت محوطه باز، افراد گرفتار را از طریق عملیات راپل به محل امن انتقال دادند و همزمان امدادگران اورژانس پس از انجام معاینات اولیه، مصدومین را به بیمارستان انتقال دادند. 
 

 

مدیر منطقه 2 آتش نشانی خاطرنشان کرد: در این مانور، آتش نشانان دو تاکتیک عملیاتی شامل مهار و خاموش کردن آتش سوزی و همچنین جستجو و خارج کردن محبوسین را با موفقیت و به خوبی به اجرا در آوردند.

 

 

 

image



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseاخبار hseبرگزاری مانور آتش سوزی در برج میلادمانور مهار آتش سوزی با مشارکت آتش نشانان منطقه دو عملیات و نیروهای امدادی منطقه در برج میلاد


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8101

تعداد اعضا

6498

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

63

میهمان آنلاین

24500511

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA