مانور آتش نشانان در بازار میوه و تره بار شرق تهران

آتش نشانان ایستگاه 19 به همراه نیروهای دوام، ستاد بحران، نیروی انتظامی و اورژانس با حضور در بازار میوه و تره بار پروین مانور مبارزه با آتش در اماکن عمومی را برگزار کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، این مانور با هدف ارتقای سطح آمادگی آتش نشانان، عملکرد هر چه بهتر در حوادث و هماهنگی نیروهای امدادی با یکدیگر در اماکن عمومی برگزار شد.
یدا... مددی رئیس ایستگاه 19 آتش نشانی در این باره گفت: با هماهنگی های انجام شده با مسئولین بازار میوه و تره بار فلکه او تهرانپارس، ستاد بحران منطقه هشت شهرداری تهران، نیروهای دوام و ستاد فرماندهی آتش نشانی، آتش نشانان به بازار میوه و تره بار اعزام شدند.

 
وی افزود: در این بازار یک غرفه میوه فروشی دچار آتش سوزی فرضی شده و سه نفر از خریداران دچار مصدومیت و دود گرفتگی شده بودند که آتش نشانان به دو گروه تقسیم شدند گروه اول با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و آتش سوزی را کاملاً مهار و خاموش کردند.
 
 
وی ادامه داد: گروه دوم همزمان مصدومین فرضی را از محل حادثه خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.
گفتنی است؛ در پایان مانور جلسه ای برای تجزیه و تحلیل عملیات ها در این تمرین عملیاتی برگزار شد و نقاط قوت و ضعف مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.


اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseاخبار hseمانور آتش نشانان در بازار میوه و تره بار شرق تهرانآتش نشانان ایستگاه 19 به همراه نیروهای دوامستاد بحراننیروی انتظامی و اورژانس


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

6874

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

165

میهمان آنلاین

24500885

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA