نجات یک کارگر جوان از دستگاه بتون خرد کن

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، وقوع این حادثه در ساعت09:49  دقیقه صبح  روز گذشته توسط کارگران این شرکت تولیدی بتون اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان باغستان شهریار در محل حادثه واقع در جاده شهریار، بعد از پل بادامک، به سمت تهران خیابان وحید حاضر شدند و عملیات خود را آغاز کردند.

«حسین حسین بیگی » معاون منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی تهران که از لحظات ابتدایی این حادثه در صحنه حضور داشت در این خصوص ابراز داشت: یکی از کارگران شرکت  بتون سازی سرگرم کار بود که به دلایل نامعلومی از قسمت فوقانی یک دستگاه بتون خرد کن به داخل دستگاه سقوط کرد و بین فک های فولادی دستگاه بتن خرد کن گیر کرد.

وی با اشاره به این که این کارگر  افغان از ناحیه شکم دچار پارگی و خونریزی شده بود ،افزود:عوامل امدادو نجات با استفاده از ابزار های نجات و با برش قسمت هایی از این دستگاه غول پیکر توانستند در حداقل زمان ممکن به فرد مصدوم دست یافته و او را که وضعیت جسمی نامناسبی قرار داشت خارج کنند.

حسین بیگی با بیان این که علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی تحت بررسی است ٰ تصریح کرد: عوامل اورژانس بلافاصله به بررسی وضعیت مصدوم پرداختند و پس از انجام معاینات اولیه  وی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

 

منبع : خبرگزاری ایلنا



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseحوادثسقوطدستگاه بتن خرد کنکارگر جوانباغستان شهریار


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

1906

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

102

میهمان آنلاین

24503024

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA