مصدومیت کارگر پالایشگاه آبادان براثر تنفس بخار اسید

فعالان صنفی کارگری استان خوزستان با اعلام این خبر به ایلنا گفتند که این حادثه حوالی عصر دیروز در واحد سارپ فاز سه پالایشگاه آبادان اتفاق افتاده و کارگر مصدوم با اقدام به موقع همکارانش در واحد ایمنی و بهداری نجات پیدا می‌کند.

گفته می‌شود که در حال حاضر این کارگر حادثه دیده پالایشگاه نفت آبادان در بیمارستان شرکت نفت بستری است.

برپایه این اطلاعات که به نقل از کارگران شاغل در پالایشگاه نفت آبادان بدست آمده است، کارگر حادثه دیده از طریق یک شرکت‌ پیمانکاری در واحد تعمیرات و نگهداری مشغول کار بوده است.

به گفته منابع ایلنا وجود مواد اسیدی در واحد سارپ پالایشگاه آبادان امری رایج و معمول است و به همین دلیل کارگرانی که در این قسمت تردد می‌کنند همیشه لباس و ماسک ضد اسید پوشیده‌اند.

آنها در عین حال با اشاره به بالارفتن میزان رطوبت هوای شهر آبادان در روزهای اخیر، افزودند: بصورت طبیعی در هوای مرطوب تنفس عادی امری سخت و دشوار است و در چنین هوایی کسانی که با وجود پوشش‌های ایمنی در محیط‌های آلوده به گازها و بخارات اسیدی حضور دارند انجام تنفس نتنها مشکل‌تر است بلکه احتمال وقوع حوادثی نظیر آنچه در روز گذشته برای تنها کارگر مصدوم اتفاق افتاد بیشتر می‌شود.



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseحادثه کاریحوادث کار کارگران نفتگاز و پتروشیمیکارگران پالایشگاه نفت آبادانتنفس بخارات اسیدیمسمومیتوجود مواد اسیدی در واحد سارپ پالایشگاه آبادان


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8097

تعداد اعضا

2950

بازدید امروز

6195

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

1

میهمان آنلاین

24491447

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA