تلفات حوادث کار در سمنان ۷۳ درصد افزایش یافت

«ابراهیم شاطری» با بیان اینکه ۲۶ نفر بر اثر حوادث ناشی از کار سال گذشته در سمنان جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: در سال ۹۲ در مجموع ۱۶ نفر در این استان بر اثر حوادث کار جان باختند که نشان دهنده رشد ۷۳ درصدی تلفات حوادث کار در سمنان است.

مدیرکل پزشکی قانونی سمنان در خصوص آمار تعداد مصدومین ناشی از کار گفت: سال گذشته (۹۳) ۳۷۳ مصدوم به پزشکی قانونی گزارش شده که این تعداد در مقایسه با ۳۵۴ مصدوم ناشی از کار در سال ۱۳۹۲ به میزان ۵/۳ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی سمنان خاطرنشان کرد: در سال گذشته عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی با ۳۸ درصد و اصابت جسم سخت با ۳۱ درصد بوده است.

شاطری درباره جزئیات این آمار گفت: در حوادث کار سال گذشته ۱۰ نفر به دلیل سقوط از بلندی، ۹ نفر بر اثر برخورد جسم سخت، سه نفر به دلیل انسداد مجاری تنفسی و فشار به قفسه سینه و شکم، یک نفر بر اثر سوختگی، یک نفر بر اثر برق گرفتگی و دو نفر به دلایل دیگر جان خود را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان تاکید کرد: در حوادث کار سال ۱۳۹۳ بیشترین آمار تلفات مربوط به شهرستان سمنان و شاهرود با ۱۰ مورد فوتی بوده است.

 

منبع : خبرگزاری ایلنا



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseآمار حوادث کارسمنانسقوط ازبلندیآمار تلفات


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

1730

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

1

میهمان آنلاین

24495741

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA