اتصال ۷۰ مرکز تجاری و درمانی تهران به شبکه فاضلاب شهری

محمد حسین بازگیر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: محیط زیست شهر تهران پیگیری های دامنه داری را در خصوص پیوستن مجتمع های تجاری، اداری و حتی مسکونی برای پیوستن به شبکه فاضلاب انجام می دهد.

به گفته وی، در این راستا برای شناسایی منابع آلاینده آب با سازمان آب و فاضلاب تهران تفاهم نامه ای منعقد و تیم اجرایی مشترکی تشکیل دادیم.

بازگیر اظهار داشت: نمونه برداری ها برای این بررسی در نقاط مختلف شهر به ویژه در مکان هایی که شبکه فاضلاب شهری وجود دارد، آغاز شده است.

رئیس محیط زیست شهر تهران تصریح کرد: در حال حاضر مجتمع های اداری، تجاری، درمانی، مراکز صنفی و کارگاهی و حتی مجتمع های مسکونی و ورزشی برای پیوستن به شبکه فاضلاب شهری شناسایی شده اند.

بازگیر افزود: پیگیری های محیط زیست برای پیوستن این مراکز به شبکه فاضلاب شهری ادامه دارد و مراکزی که بیش از دو بار تذکر دریافت کرده باشند به مراجع قضایی معرفی می شوند.

وی یادآور شد: همچنین برای تعدادی از مراکز برنامه زمانبندی تعیین شده تا طبق این برنامه انشعابات اتصال به شبکه فاضلاب را خریداری کنند.

رئیس محیط زیست شهر تهران تاکید کرد: در حال حاضر از ۲۵۰ مرکز اداری، تجاری و درمانی که در خصوص اتصال به شبکه فاضلاب شهری شرایط آنها بررسی شده است حدود ۷۰ مورد به نتیجه رسیده و برای بقیه مراکز نیز یا اخطاریه صادر شده و یا اینکه برنامه زمانبندی برای اتصال به شبکه فاضلاب تعیین شده است.

به گفته بازگیر، در حال حاضر ۱۶ مرکز که بیش از دو بار در این خصوص اخطاریه دریافت کرده اند، به مراجع قضایی معرفی شده اند که یا برای آنها تشکیل پرونده شده و یا به زودی می شود.

وی اظهار داشت: طی ۶ ماه اخیر حدود ۵۰ مجتمع تجاری، اداری، ۲۳ مجتمع شهرداری و ۱۲ مرکز درمانی به شبکه فاضلاب شهری متصل شده اند.

 

منبع : خبرگزاری مهــــــر

 

 


اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseمرکز تجاری و درمانی تهراناتصالشبکه فاضلاب شهریسازمان آب و فاضلاب


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8096

تعداد اعضا

1821

بازدید امروز

6195

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

0

میهمان آنلاین

24490318

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA