نقش پر رنگ زنان در پیشبرد اهداف زیست محیطی

به گزارش خبرنگار مهر، شهیندخت مولاوردی در مراسم امضای تفاهمنامه بین سازمان محیط زیست و معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری که بعدازظهر شنبه در سازمان محیط زیست برگزار شد، افزود: تقارن ولادت حضرت زهرا با بهار طبیعت و رستاخیز طبیعت در سال ۹۴ را به فال نیک می گیریم و با امضای این تفاهم نامه امیدواریم که بتوانیم از نقش ها و ظرفیت زنان برای حل مشکلات و بحران های زیست محیطی کشور بهره بجوییم.

وی با بیان اینکه آغاز سال ۹۴ همچنین با پایان برنامه پنجم توسعه و آغاز برنامه ششم توسعه متقارن شده است اظهار داشت: در حال حاضر در نیمه چشم انداز ۲۰ ساله که در سال ۱۴۰۴ به پایان می رسد قرار داریم و باید تا این سال از نظر محیط زیست به وضعیت مطلوبی دست یابیم. بنابراین صرف نظر از اینکه در ۱۰ سال گذشته این برنامه از ظرفیت زنان استفاده چندانی نشده بایستی در ۱۰ سال باقیمانده از این ظرفیت به نحو مطلوبی بهره برد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در حال حاضردر جهان، زنان و مردان برای بهبود تغییرات آب و هوا با یکدیگر مشارکت دارند تصریح کرد: در پیش نویس برنامه توسعه پس از ۲۰۱۵ که شهریور امسال به بحث و تبادل نظر خواهد رسید استفاده از ظرفیت ها برای بهبود وضعیت محیط زیست و توسعه پایدار مد نظر قرار خواهد گرفت.

مولاوردی تصریح کرد: در این راستا با اجرای تفاهم نامه بین سازمان محیط زیست و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری  که مدت آن ۴ سال است سعی می کنیم که از ظرفیت جامعه زنان برای پیشبرد اهداف مهم در خصوص محیط زیست و همچنین اهداف جامعه زنان نهایت استفاده را داشته باشیم.

 

منبع : خبرگزاری مهر



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseمعاون امور زناناهداف محیط زیستتفاهمنامهسازمان محیط زیست


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

2803

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

204

میهمان آنلاین

24503922

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA