وجود فاضلابهای صنعتی خطرناک در منطقه 21

علی محمد شاعری در گفت‌وگو با خبرنگار «محیط زیست »خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: فاضلاب‌های خطرناک صنعتی در منطقه 21 آلودگی شدید آب و خاک را در این منطقه به همراه خواهد آورد. برای حل مشکل چندین ساله فقدان شبکه فاضلاب درمنطقه 21، عملیات اجرای خط تونل انتقال فاضلاب مناطق غربی تهران و شبکه جمع آوری فاضلاب در محدوده منطقه 21 و تصفیه خانه شمال غرب تهران دردستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: سازمانهای ذی ربط از جمله آبفای شهر تهران، شهرداری مناطق 21، 18 و جمعی از کارشناسان حوزه محیط زیست در این امر مشارکت خواهند داشت.

رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان این که عملیات‌های ایجاد شبکه فاضلاب از ابتدای سال 94 آغاز خواهد شد، گفت: در مورد شبکه جمع آوری فاضلاب در منطقه 21 نیز قرار بر این شد که مجوزهای لازم از سوی شهرداری منطقه با تعامل با شرکت فاضلاب به این شرکت و پیمانکار مربوطه ارائه شود تا شبکه جمع آوری فاضلاب در این منطقه به همراه تصفیه خانه شمال غرب تهران در این محدوده احداث شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل برخی عناصر، منطقه 21 تهران فاضلابهای صنعتی خطرناک دارد بنابراین با تعامل و پیگیری جدی هر چه سریعتر، این منطقه را به لحاظ توسعه شبکه‌های فاضلاب، ساماندهی می‌شود.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseفاضلاب های صنعتی خطرناکمنطقه 21 تهرانشبکه فاضلابتصفیه خانه


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

4093

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

364

میهمان آنلاین

24505212

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA