آتش سوزی مجتمع مسکونی در محله مهرآباد

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ساعت 22 و 18 دقیقه شب گذشته از طریق سامانه 125 وقوع یک مورد حریق در یک مجتمع مسکونی به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد.

وی گفت: بالافاصله سه ایستگاه به همراه تجهیزات کامل به محل حادثه واقع در مهرآباد جنوبی خیابان یخچال اعزام شدند.

ملکی گفت: بررسی های اولیه آتش نشانان نشان می داد حریق در قیمت اتاق خواب و کتابخانه یکی از واحدهای طبقه پنجم به وقوع پیوسته است. بنابراین آتش نشانان بلافاصله به چند گروه تقسیم شده و پس از ایمن سازی ساختمان اقدام به تخلیه دود و نجات جان آسیب دیدگان احتمالی حادثه کردند.

وی گفت: بررسی ها نشان می داد سه نفر خانم در طبقه پنجم ساختمان در میان دود و آتش گرفتار شده اند که بلافاصله آتش نشانان موفق به نجات هر سه خانم از میان شعله های آتش شدند.

ملکی با اشاره به اینکه این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشت افزود: خانم 62 ساله ای که به علت دودگرفتگی دچار شوک شده بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد و دو خانم دیگر به صورت سرپایی مداوا شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه عملیات مهار شعله ها در ساعت 25 دقیقه بامداد خاتمه پیدا کرد افزود: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان علت یاب سازمان در دست بررسی است.

 

منبع : خبرگزاری مهر



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseحوادثآتش سوزیمجتمع مسکونیمحله مهرآبادآتش نشانانایمن سازی


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8095

تعداد اعضا

5145

بازدید امروز

5163

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

93

میهمان آنلاین

24481315

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA