سفر درناها به لیگ جهانی والیبال ، خشکسالی به زمین والیبال می رود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد داورزنی رئیس فدراسیون والیبال کشور در دیدار معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: درنا به عنوان نماد والیبال ایران راهی لیگ جهانی والیبال می شود.

وی با ابراز تمایل فدراسیون والیبال برای استفاده از نماد درنا بر روی پیراهن تیم ملی والیبال در مسابقات لیگ جهانی که بیش از چهل میلیون مخاطب در داخل کشور و صدها میلیون بیننده در سطح جهان دارد گفت: با توجه به اهمیت و مطرح بودن این مسابقات در سطح جهان فرصت بسیار مغتنم ایست برای اینکه تیم ملی والیبال کشور حامل پیام های زیست محیطی باشد.

معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن ابراز رضایت و قدردانی از تلاش های فدراسیون والیبال بیان کرد: این اقدامات به معنی استفاده از فرصت ها برای شاخص کردن موضوعات محیط زیستی و انتقال فرهنگ  زیست محیطی در سطح ملی و بین المللی است که امیدواریم بتوانیم از تمام ظرفیت های آموزشی در این راه نهایت استفاده را داشته باشم.

در ادامه محمد درویش مدیر کل دفتر آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تشکیل کارگروه مشترک سازمان حفاظت محیط زیست با وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: وظیفه اصلی در این کار گروه تنظیم تفاهم نامه ای بین سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت ورزش است تا بتوانیم برای اولین بار سفرای ورزشی را از بین نام آوران و قهرمانان  انتخاب کنیم تا علاوه بر والیبال و فوتبال این علاقه و تمایل در بین تمامی رشته های ورزشی ایجاد شود.

وی افزود: قرار است در روز زمین پاک در اردیبهشت ماه اولین همایش ملی، ورزش و محیط زیست با همکار وزارت ورزش برگزار شود و در این همایش گزارشی از شرایط محیط زیست کشور به ورزشکاران و رییس فدراسیون های رشته های مختلف ورزشی داد شود تا بتوانیم همکاری های لازم را با آن ها داشته باشیم

گفتنی است با هم فکری و تایید رییس سازمان حفاظت محیط زیست تصویر نهایی درنا برای پیراهن تیم ملی والیبال تاییدو  به فدراسیون بین المللی ارسال شد. هم چنین با توجه به اینکه کشور ایران یکی از قربانیان تغییر اقلیم و خشکسالی است، مقرر شد در تمام استادیوم ها، شعارهایی در این خصوص به زبان های فارسی، انگلیسی، روسی و لهستانی در تابلوها و اطراف ورزشگاه ها استفاده شود.

 

منبع : خبرگزاری مهر



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseدرناتیم ملی والیبالخشکسالینماد محیط زیستیتغییر اقلیم


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

1696

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

1

میهمان آنلاین

24495707

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA