اولین بارگیری زباله برای تولید برق

حسن کریمیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به آغاز فعالیت آزمایشی نیروگاه زباله‌سوز گفت: این کارخانه در آرادکوه قابلیت پردازش ریجکت 200 تن زباله و تولید روزانه تا 3 مگاوات برق را دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان این که در چند روز گذشته به همت شرکت مجری و سازمان مدیریت پسماند زباله‌ها بارگیری شده است، اظهارکرد: ریجکت‌ها اکنون داخل مخزن ریخته شده است و در حال حاضر به صورت آزمایشی آبگیری شدند و مخازن و کوره‌ها روشن و آماده فعالیت هستند.

کریمیان با بیان این‌که با تلاش شبانه روزی کارهای فنی این کارخانه تمام شده است، گفت: اولین بارگیری در حال حاضر مراحل تست و آزمایش را پشت سر می‌گذارد و امیدوارم به زودی بتوانیم برق تولید کند و به مدار برود.

احتمال اجرای سراسری طرح تفکیک زباله از مبداء از اویل 94

کریمیان در ادامه با اشاره به اجرای پایلوت طرح تفکیک زباله از مبداء در برخی نواحی تهران آغاز شده است گفت: طی 4 ماه گذشته این طرح به صورت آزمایشی از 123 ناحیه شهر تهران در مرحله اول 12 ناحیه کار خود را آغاز کرد و اخیرا 10 ناحیه دیگر به آن اضافه شده است.

وی ادامه داد: امیداورم مراحل آزمایش را تا پیان سال پشت سر بگذاریم تا بتوانیم در اوایل سال 94 کل نواحی تهران را تحت پوشش قرار دهیم.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseتولید برقزبالهکارخانه زباله سوزمدیریت پسماند شهرداری تهرانتفکیک زباله


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8100

تعداد اعضا

5870

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

92

میهمان آنلاین

24499882

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA