حریق شش باره کارخانه بلوک

مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: در ساعت 21 روز گذشته یک مورد حادثه حریق به آدرس بزرگراه آسیایی، نبش آزادی 135 به مرکز فوریت‌های آتش نشانی مشهد اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش نشانان ایستگاه 36 برای ششمین بار متوالی در سال جاری به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل افزود: شعله‌های آتش در حال سرایت به اماکن مجاور بود و با توجه به اینکه حریق در مجاورت مخزن‌های مواد شیمیایی قرار داشت بلافاصله درخواست تامین خاک و شن شد و آتش نشانان نیز از چند جهت عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کردند.

رضایی با بیان اینکه پس از مدتی شعله‌های آتش تحت کنترل آتش نشانان درآمده و مدتی بعد نیز آتش به طور کامل مهار و اطفا شد خاطر نشان کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی بررسی و اعلام خواهد شد و خوشبختانه علیرغم خسارات ریالی بالا مورد مصدوم و فوتی در این حادثه گزارش نشد.

سقوط تیر چراغ برق روی وانت پیکان

مدیر حوزه یک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مشهد همچنین از برخورد یک دستگاه وانت پیکان با تیر چراغ برق در بلوار طوس 33 این شهر خبر داد و گفت: این وانت پیکان حین حرکت در مسیر به دلیل نامعلومی منحرف شده و پس از برخورد به تیر چراغ برق از حرکت باز ایستاده که در این حین تیر چراغ برق به روی خودرو سقوط کرده است.

وی با بیان اینکه راننده این خودرو دچار آسیب دیدگی شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد، گفت: عوامل گروه نجات ایستگاه هفتم پس از ایمن سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته رضایی، علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام خواهد شد.

 

منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseحوادث کاریآتش سوزیکارخانه بلوکمشهداتش نشانی


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8100

تعداد اعضا

6227

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

5

میهمان آنلاین

24500238

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA