برنامه جدید اروپا برای مقابله با استرسِ محیط کار

به گزارش سرویس «سلامت» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، طبق اطلاعیه جدید اتحادیه اروپا، این برنامه با شعار کنترل استرس و خطرات روانی در محل کار، یکی از مهمترین چالش‌ها در رابطه با وضعیت سلامت و ایمنی در محل کار را مورد توجه و بررسی قرار می‌دهد. در این برنامه قرار است برای کارگران و کارفرمایان ابزارها و شیوه‌های ساده و عملی فراهم شود تا آگاهی‌ها در مورد تاثیرات مثبت پیشگیری در این زمینه را افزایش دهد.

استرس، دومین مشکل گزارش شده مرتبط با بحث سلامت در محیط‌های کاری است. نتایج بررسی‌ها تایید می‌کند که در اروپا، استرس می‌تواند علت بیش از نیمی از تمام روزهای کاری از دست رفته باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری شینهوا، کارگران و کارمندانی که تحت استرس قرار می‌گیرند به سختی می‌توانند روی کار خود تمرکز کنند، بیشتر دچار اشتباه می‌شوند و در نتیجه بیشتر در معرض خطر حوادث شغلی هستند. همچنین فشارهای روانی طولانی مدت به بروز بیماری‌های شدید از قبیل بیماری‌های قلبی – عروقی منجر می‌شود.

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseاسترس محیط کاربرنامه جدید مقابلهاروپاکارگرانکارفرمایان


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8100

تعداد اعضا

3572

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

187

میهمان آنلاین

24497583

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA