سقوط آزاد 2 کارگر از طبقه چهارم قربانی گرفت.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه سقوط کارگران از ارتفاع در ساعت 7:30 صبح روز شنبه به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌ 49 و گروه نجات سه را به محل حادثه واقع در سیمون بولیوار، انتهای الوند اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، مشاهده شد که دو کارگر حین کار در طبقه چهارم یک ساختمان در حال ساخت که در مرحله اسکلت و جوشکاری قرار داشت، به طبقه منفی یک سقوط کرده و گرفتار شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان همزمان با عملیات ایمن‌سازی، اقدامات خود برای نجات این دو کارگر را آغاز کردند، گفت: پس از خارج کردن این افراد، تکنیسین‌های اورژانس با بررسی علائم حیاتی مرگ یک کارگر 30 ساله را تائید و کارگر 20 ساله دیگر را در حالی که به شدت دچار آسیب‌دیدگی شده بود، برای انتقال به مراکز درمانی، سوار بر آمبولانس کردند.

ملکی، تابعیت هر دو کارگر ساختمانی را ایرانی اعلام کرد و گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و ارائه توصیه‌ها و هشدارهای لازم، در ساعت 8:20 به عملیات خود خاتمه دادند.

 

 

منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseحوادث کارسقوط آزاددو کارگرتهران


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

5517

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

43

میهمان آنلاین

24506635

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA