بهره مندی مصدومان حوادث صنعتی و کارگاهی از خدمات امدادگران هلال احمر

ˈ پیرحسین کولیوند ˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، افزود: خدمات امداد و نجات ارایه شده به مصدومان از ابتدای امسال تاکنون در قالب خدمات پایه و اولیه امداد و کمک های اولیه، نجات فنی، رها سازی اعضای بدن از داخل دستگاه ها، اطفاء حریق، برق گرفتگی، شوک، خونریزی، سوختگی و نظایر آن بوده است.

کولیوند ادامه داد: در مدت زمان یادشده 415 نفر از کارگران و پرسنل صنعتی و کارگاهی دچار حادثه شدند که با ارزیابی انجام شده از سوی امدادگران اعزامی به محل وقوع حوادث مشخص شد که 290 نفر از آنان نیازمند دریافت خدمات امدادی هستند.

وی توضیح داد: با ارائه خدمات یادشده از سوی امدادگران و نجاتگران هلال احمر به آنان 188 نفر از این مصدومان برای دریافت خدمات تکمیلی درمانی به مراکز بیمارستانی منتقل و 102 نفر دیگر که جراحات کمتر داشتند با دریافت خدمات امداد و کمک های اولیه شامل پانسمان و بانداژ، آتل بندی، سرم تراپی و درمان انواع شوک در محل درمان سرپایی شدند.

این مقام مسئول در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: پنج کارگر مصدوم و گرفتار در محیط های صنعتی و کارگاهی که اعضای بدن آنها در میان دستگاه های کارگاهی گرفتار شده بود با استفاده از تکنیک های نجات فنی از سوی امدادگران و نجاتگران رها سازی شدند.

کولیوند در ادامه از مردم خواست در صورت قرار گرفتن در وضعیت های اضطراری عمومی و پیچیده انواع حوادث و سوانح، شهری، صنعتی و کارگاهی، جاده ای، دریایی و کوهستانی با شماره 112 مرکز پاسخگویی به انواع حوادث سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سراسر کشور تماس بگیرند.

 

 

منبع : خبر گزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseحوادث صنعتیمصدومانامداد گران هلال احمرخدمات


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

174

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

1

میهمان آنلاین

24494185

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA