چهار روز از دفن کارگر معدن رضی آباد در عمق گل و لای گذشت

با گذشت بیش از چهار روز از حادثه ریزش معدن ماسه «نوین رضی‌آباد» واقع در شهرستان قدس و دفن یک کارگر زیر گل و لای، هنوز جستجو‌ها برای یافتن کارگر مفقود شده ‌ادامه دارد.

منابع کارگری ایلنا در شهرستان قدس خبر داده‌اند در جریان حادثه‌ای که ساعت ۱۱ صبح روز پنجشنبه (۱۲ آذرماه) روی داد، یکی از کارگران معدن به نام «ابراهیم شفیعی»، ۳۰ ساله، متاهل و از اهالی کنگاور در زیر گل و لای حاصل از شستن شن مفقود شد.

منابع ما گزارش داده‌اند در هنگام ریزش دیواره معدن، کارگر مورد نظر در کابین دستگاه بیل مکانیکی، مسئولیت هدایت دستگاه را به عهده داشته است که به دلیل سست بودن دیواره شنی معدن، با ریزش شن و ماسه مدفون شده است.

این گزارش حاکی است که در هنگام بروز حادثه دو راننده کامیون کمپرسی نیز در آن محدوده حضور داشته‌اند که موفق به نجات جان خود می‌شوند.

گفته می‌شود این کارگر در زمینی به وسعت یک زمین فوتبال و عمق ۱۴ متر از شن و ماسه شسته شده مدفون شده است که پس از چهار روز جستجو، سرانجام دیروز (شنبه، ۱۶ آذر) می‌له‌ای که برای شناسایی محل دقیق بیل مکانیکی در زمین فرو می‌شده است، جسم سختی را که احتمال می‌رود دستگاه مورد جستجو بوده باشد را در عمق سه متری زمین یافته است.
یک مامور آتشنشانی شهرستان قدس به ایلنا گفته است که به دلیل مهار نشدن گل و لای احتمال دارد این عملیات تا یک هفته به طول انجامد.

با توجه به مدت زمان سپری شده از این حادثه و تجربیات حوادث مشابه، احتمال زنده بودن این کارگر بسیار کمرنگ است.

 

 

منبع : خبر گزاری کار ایران (ایلنا)



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseحادثه شغلیریزش دیواره معدنکارگررضی آبادگل و لایمفقودشهرستان قدس


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

1706

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

4

میهمان آنلاین

24495717

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA