دیدار رییس جمهور دکتر احمدی نژاد با مدیران و کارکنان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران

همه حیثیت و شخصیت انسان و همه آنچه که برای او باقی می‌ماند در نتیجه خدمت به دیگران است و بزرگترین خدمت به انسانها زمانی است که افرادی به انسانها کمک می‌کنند تا حیات و زندگی آنها را نجات دهند.

رییس جمهور با بیان اینکه اساس کار آتش نشانان بر عشق ورزی به جامعه و انسان ها استوار است، خاطر نشان کرد: آنچه موجب عشق و علاقه مردم به آتش نشانان است عشقی است که در وجود آنها برای نجات انسانها مشاهده می کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،دکتر محمود احمدی نژاد عصر روز چهارشنبه 9 دی 1390 در دیدار مدیران و کارکنان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه هر کاری که با عشق ورزی همراه باشد ماندگار و اثرگذار شده و به انسان نشاط می بخشد، گفت: از بین همه مسئولیت های اجتماعی برخی مسئولیتها هستند که ایفای آنها بدون عشق ورزی به هیچ وجه ممکن نیست و از جمله این مسئولیت ها می توان به شغل آتش نشانی اشاره کرد.
رییس جمهور با بیان اینکه اگر عشق به نجات انسانها نباشد آتش نشان جانشان را برای نجات جان انسان های دیگر به خطر نمی اندازند، اظهار داشت: عشق ماموران آتش نشانی به انسان ها و نجات جان آنهاست که مردم را دلگرم می کند نه امکانات و ابزار آتش نشانی.
دکتر احمدی نژاد خطاب به آتش نشان ها با بیان اینکه قدر کار خود را بدانید که گذشتن از جان برای نجات جان دیگران از عالی ترین مراتب ایثار است که بدیل ندارد، اظهار داشت: کار شما آتش نشانها ارزشمندترین خدمات انسانی است و آنچه که حیثیت و شخصیت انسان ها را شکل می دهد و آنچه از انسان برای آینده باقی می ماند خدماتی است که به دیگران انجام می دهد.
دکتر احمدی نژاد عملکرد سازمان های آتش نشانی در سراسر کشور را بسیار خوب و چشمگیر توصیف و خاطر نشان کرد:‌ به عنوان خادم کوچک مردم از عشق ورزی شما به دیگران و خدمات ارزشمندی که انجام می دهید تشکر می کنم و از خداوند می خواهم در ازای زحماتتان اجری به شما بدهد که دلهایتان را شاد کند.
رییس جمهور در ادامه گفت: برای ارتقای فرهنگ ایمنی در کشور کارهای خوبی انجام شده است اما باید در جهت اعتلا بخشی به آن تلاش بیشتری انجام شود و دولت به سهم خود تلاش می کند تا آموزش های ایمنی هر چه بیشتر به نظام آموزشی کشور راه یابد.
دکتر احمدی نژاد همچنین درباره تقدیر از منزلت آتش نشان ها با اشاره به بخش هایی از سخنان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران، تصریح کرد: کار آتش نشان از نوعی است که فقط خدا می تواند اجر واقعی آنها را بدهد. برای شهید و جانباز محسوب شدن آن دسته از آتش نشان ها که حین ماموریت جان باخته و یا مصدوم می شوند نیز اگر چه این کار پیچیدگی های زیادی دارد اما کارها در هیات دولت پیگیری خواهد شد.
در این مراسم رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران کارت افتخاری آتش نشان داوطلب را از سوی این سازمان به رییس جمهور اعطا کرد.

منبع: سایت ایمنی




نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8094

تعداد اعضا

3014

بازدید امروز

5163

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

21

میهمان آنلاین

24479185

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA