ترور یک دانشمند دیگر در سالگرد شهادت دکتر علی محمدی

به گزارش شفاف، صدای انفجار به حدی محیب بوده که حتی مسئولین دانشگاه علامه خواستار لغو امتحانات شدند اما به درخواست دانشجویان برگزاری امتحانات ادامه پیدا کرد.

خودروی بمب گذاری شده یک پژوی سرمه ای رنگ بوده است که بر اثر این انفجار یک تن از سرنشینان این خودرو کشته و دست سرنشین دیگر آن قطع شده است. از هویت فرد جان باخته و مجروح اطلاعی در دست نیست.

بنا بر گزارش خبرگزای فارس، این خودرو سه سرنشین داشته که یک نفر از آنها به اسم مصطفی احمدی روشن کشته شده و دو نفر دیگر نیز زخمی شده اند.

خبرنگار شفاف از محل حادثه گزارش می دهد که هم اکنون خیابان محل حادثه توسط مامورین بسته شده و از تردد دانشجویان و مردم در این خیابان جلوگیری می شود.بنا به گفته مامورین امنیتی، این انفجار در دست بررسی است و اخبار آن متعاقبا اعلام می شود.

دکتر علی اصغر کیا، مدیر گروه رشته ارتباطات علامه در این ارتباط به شفاف گفت: فرد کشته شده در انفجار از اساتید و یا دانشجویان دانشگاه علامه نبوده است.

گفته می شود، مصطفی احمدی روشن، فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف از اساتید صنعت نفت، بر اثر این انفجار به شهادت رسیده است.

با توجه به این که روز چهار شنبه 21 دی ماه 90 سالگرد شهادت دکتر مسعود علی محمدی نیز هست، شایعاتی وجود دارد که احمدی روشن نیز در فعالیت های هسته ای شرکت داشته است و مسئول بازرگانی نیروگاه نطنز بوده است.وی متولد سال ۱۳۵۸ و فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف بوده است.

سرهنگ خانچرلی رئیس پلیس آگاهی تهران اعلام کرد بمب مغناطیسی چسبانده شده به درب خودرو باعث شهادت شهید روشن و مجروحیت یکی از محافظان وی شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از انتقال مجروحان این حادثه به بیمارستان ایرانشهر و بیمارستان رسالت خبر داده است.

 

جزئیات سوابق علمی احمدی روشن

سیدعباس موسوی از همکاران مصطفی احمدی روشن که در عملیات تروریستی صبح امروز به شهادت رسید، در گفت وگو با فارس گفت: مصطفی احمدی روشن ورودی سال ۷۷ مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی شریف بوده که در سال ۸۱_۸۲ از این دانشگاه فارغ التحصیل شده است.

وی افزود: وی متأهل بوده و همسر وی نیز دانشجوی شیمی کارشناسی ارشد دانشگاه شریف است.

موسوی درباره پروژه مشترک خود با شهید احمدی روشن یادآور شد: شهید احمدی روشن در یک پروژه مشترک در خصوص ساخت غشا های پلیمری برای جداسازی گاز فعالیت می کرده است و در آن زمان بنده دانشجوی کارشناسی ارشد بودم که آقای احمدی روشن نیز به عنوان دانشجوی کارشناسی رشته نفت با بنده و آقای روستاآزاد همکاری می کرد.

 

منبع : آفتاب




نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8096

تعداد اعضا

2339

بازدید امروز

6195

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

0

میهمان آنلاین

24490837

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA